close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביתני שמירה במחיר שפוי ובמגוון אפשרויות

מערכת שורשי שבט, תשעט16/01/2019

ביתני שמירה צריכים להיות מתאימים למטרה שלהם הם נוצרו... איך תדעו מה לבחור?

תגיות:
בפתח כל מוסד ציבורי (או פרטי כמובן) או כניסה לישוב עליו מופקד שומר נראה לעין, קיימים ביתני שמירה או בוטקה כפי שנהוג לכנותו ותפקידו לאפשר לשומר במקום תנאים הולמים לשהייה ממושכת במהלך המשמרת שלו. סככה לצל ובקרת אקלים, קירור בקיץ וחימום בחורף.

מרבית מחברות השמירה במשק עובדות על פי חוזה קצוב לתקופת זמן. הניידות הזו מובילה לכך שיש להן הצורך לנייד גם את מערך כח האדם שלהם וכמו גם את ציוד האבטחה שהוכנס למקום עליו הופקדו ממקום אחד למקום אחר ובפרק זמן מהיר. חלק מציוד השמירה המוזכר הוא גם
ביתני שמירה. על כן חברות השמירה מחפשות מבנה יביל שמאפשר לנייד את המבנה למקום אחר במידה ונגמר חוזה העסקה שלהם ומתחיל לחוזה אחר, במקום אחר.

עיצוב ביתני שמירה
מלבד הצורך בניידות המבנה חברות שמירה זקוקות כמובן לביתני שמירה שיהיו פתוחים מכל הצדדים על מנת שהשומר יוכל להבחין בכל מה שמתרחש מחוצה לו. על כן, ביתני השמירה של ארבל שטראוס מאופיינים בהנדסת אנוש שמציגה חלונות ופתחי אוורור בשלוש מחזיתות המבנה. החזית הרביעית היא דלת הכניסה שגם לה חלון זכוכית שמאפשר תצוגה לנראה מבחוץ.

מגוון גדלים וצרכים
מתוך הבנה שלכל חברה ולכל לקוח יש את הצורך והפתרון שייחודי עבורו. חברת ארבל שטראוס מייבאת מבחר דגמים וגדלים העונים לצורך של כלל לקוחותיה.

ערן מנכ"ל אחת מחברות השמירה הגדולות והמוכרות בארץ מספר: "פניתי לארבל שטראוס אחרי שקיבלתי חוזה אבטחה גדול עבור רשת קניונים בארץ. יש הרבה מקרים שהבוטקה מאד צפוף וקטן ואני דואג לחבר'ה שלי לכן חיפשתי משהו שיהיה מרווח מספיק מצד אחד. מצד שני אני חייב משהו שיכנס לי לכל בכל הכניסות של החניון כי אני מחויב לתנאים בשטח. החבר'ה מארבל שטראוס הציעו לי מבנה בגודל של 220/220. מתאים לי פיקס למה שחיפשתי ובמחיר שפוי ואטרקטיבי."

בדומה לערן, לקוחות רבים, כמו גם מושבים וקיבוצים מחפשים פתרונות עבור מבנים יבילים שישמשו ביתני שמירה שלהם בטווחי אספקה מהירים בשרות טוב ומחיר שווה לכל נפש. אנחנו בטוחים שבארבל שטראוס תוכלו למצוא מענה לכל אלו.

ביתני שמירה מתנייד בקלות
ביתן לשומר על כל גדליו וסוגיו מגיע לבית הלקוח בשני אופנים לבחירתו. האפשרות הראשונה היא התקנה מבעוד מועד, הובלה והצבה במקום המיועד של הבוטקה שמגיע מוכן.

האפשרות השנייה היא הובלה של המבנה בצורתו המפורקת והשטוחה (ארבעה קירות שמגיעים יחד) וניתן להרכיב אותם במקום. המבנה מורכב על ידי צוות מיומן ובמהירות שיא, של כמה שעות ספורות. הבחירה בין שתי האפשרויות נתונה ללקוח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה